Podejscie do konfiguracji stacji roboczej

Autor: Artur <artur_mietek_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 23:08:56 MET

Witam,

Jestem poczatkujacym administratorem.. wiem, ze prosto moge konfigurowac
uprawnienia uzytkownikow w domenie..

Moim celem jest stworzenie stacji roboczej (na XP PRO nie w domenie) z kilkoma
programami, dla dwoch uzytkownikow, jednego mniej ograniczonego i drugiego
bardziej.. (ograniczenia typu brak zmiany tapety, paskow menu itp) cala stacja
ma byc powielona na 6 komputerow..
Czy jedynym sposobem zeby wprowadzic ograniczenia uzytkownikom niedomenowym jest
logowanie sie na ich konta i odbieranie sobie praw? czy mozna np. edytowac
rejestr uzytkownika bedac zalogowanym na administratora?
Gdzie moge znalezc najwiecej informacji na ten temat?

ewentualnie czy dobrym rozwiazaniem jest uzycie profilu mandatowego? chce zeby
wszelkie zmiany po wylogowaniu zostaly utracone..
czy jest mozliwosc automatycznego wylogowania uzytkonika po jakims czasie
bezynnosci?

przepraszam za zawilosc.. mam wiele pomyslow i nie wiem za bardzo jak sie do
tego zabrac, jaka sciezka pujsc, co jest niewykonalne.. bede wdzieczny za
wszystkie sugestie

--
Pozdrawiam serdecznie
Artur