Jak duże ustawić pliki wymiany?

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 23:40:36 MET

Witam,

Rzecz dotyczny XP Pro SP2.
Dla kazdej partycji ustawiam "na sztywno" plik wymiany
(wielkosc min=max). Tak ponoć najlepiej dla wydajności,
bo te pliki są raz na zawsze i się nie fragmentują.

Tylko jaką im wielkość ustawić? Miejsca na dyskach nie żałuję,
ale czy to nie jest tak, że ten głupi WinXP, jesli ustawię te pliki
za duże, to będzie z nich za dużo korzystać, bo stwierdzi, że
pamięć RAM jest (w porównaniu do nich) zbyt mała?

Mam 1GB ram. Na 2 twardzielach mam w sumie 3 partycje.
Ile tych plików wymiany i o jakiej wielkości zalecacie ustawić?
Może wystarczy po jednym na kazdy dysk fizyczny?

Dzięki,

latet