Re: pasek zadan w aktywnym oknie

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 00:56:15 MET

Zaraz, ustalmy terminologię, bo jeden z Was pisze o pasku menu, drugi o
pasku narzędzi, a topic jest o pasku zadań.. Pasek zadań to jest ten główny
pasek (zazwyczaj na dole ekranu), z zegarkiem, menu Start itp. Pasek menu to
jest ten pasek w oknie Eksploratora tuż pod belką z tytułem okna i zawiera
rozwijalne pozycje Plik, Edycja, Widok itd.. Pasek narzędzi to jest ten
pasek z ikonkami również w oknie Eksploratora, poniżej paska menu. Pod tym
wszystkim znajduje się zazwyczaj pasek adresu z takim rozwijalnym okienkiem
z nazwą bieżącego katalogu. A teraz ustalmy, co zniknęło.

> w wyswietlanym oknie aktywnym nie mam paska narzedzi
> paskow nie ma kiedy probuje otworzyc cokolwiek z pulpitu

Zakładamy, że nie ma paska narzędzi, tym bardziej, że w innym miejscu
piszesz o toolbarze. A pasek menu jest? I w nim pozycje Plik, Edycja, Widok,
Ulubione itd.?

> nie pojawia sie nic takiego jak ''zablokuj paski narzedzi ''

A jak rozwiniesz menu Widok i podmenu Paski narzędzi? Jest tam ptaszek przy
pozycji Przyciski Standardowe?

JoteR