Jak utworzuć skrót na pulpicie z linii komend ?

Autor: EMPI <empi_at_pro.onet.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 23:40:40 MET

Hej !

Chcę zrobić płytkę , która po włożeniu uruchomi plik .bat , w którym
jest tworzenie katalogu na dysku C, wgranie tam pliku .xls i jeszcze
chcę, żeby do tego pliku .xls utworzył mi się skrót na pulpicie.
Ewentualnie skrót będzie na płycie tylko trzeba go przekopiować na
pulpit. Problem w tym, że pulpit jako katalog może byc w różnych
miejscach w zależności od wersji Windowsów i tego czy jest tam jeden
uzytkowik czy kilku (w Win98). Jak to można najsensowniej zrobić ?
Myślałem nawet o jakims programiku do tworzenia wersji instalacyjnych
ale tam skróty na pulpit robi sie tylko od plików .exe

Jakiś pomysł ?

EMPI
http://www.empimusic.z.pl