Re: zaraz mnie ch.... szczeli - problem z udostępnianiem plików i dysków w sieci lokalnej

Autor: kilof <kilof_at_tenbit.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 23:36:00 MET

> a czy na 'B' loguje sie user ktory ma uprawnienia do 'C'?
> inaczej mowiac czy na 'C' istnieje para login/password ktorym przedstawia
> sie 'B'?

na B i C inni userzy, inne hasła.

ale jak już napisałem, C do B ma dostęp, B do C za ch...............
Totalnie zblokowane, jakby nie wiem co. Nie pozwala się w ogóle przedstawić
jako konkretny user z hasłem tylko wypier.. ten komunikat:
"błąd logowania:
użytkownikowi nie przyznano żądanego typu logowania na tym komputerze".

ale pulpit zdalny działa dwukierunkowo ;))))))))))

zaraz popróbuję z prostym udopstępnianiem i włączonym gościem, moze
faktycznie to będzie to.... pieprzyć bezpieczeństwo.