Re: HP1010 i programy dosowe

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 23:33:07 MET

Użytkownik "Tristan Alder" <smiejek@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dppec2$gq6$1@serwus.bnet.pl...
> A był to sobota 07 styczeń 2006 22:49, gdy Michal Kawecki
> napisał(a) coś na pl.comp.os.ms-windows.winnt. No i teraz trzeba
> odpowiedzieć.
[...]
> Więc co robić? Bo na razie jest dramat :(

Są inne sposoby. Spod DOS-a można drukować do pliku, który potem mały
rezydentny programik wczyta i po obróbce przekieruje na drukarkę. Są też
wirtualne DOS-owe "drukarki". Tu masz przegląd takich aplikacji:
http://www.freedownloadscenter.com/Best/dos-printing.html .

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/