Re: Jak utworzuć skrót na pulpicie z linii komend ?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 08 Jan 2006 - 09:17:01 MET

Dnia 2006-01-07, *EMPI* napisał(a):

> Hej !
>
> Chcę zrobić płytkę , która po włożeniu uruchomi plik .bat , w którym
> jest tworzenie katalogu na dysku C, wgranie tam pliku .xls i jeszcze
> chcę, żeby do tego pliku .xls utworzył mi się skrót na pulpicie.
> Ewentualnie skrót będzie na płycie tylko trzeba go przekopiować na
> pulpit. Problem w tym, że pulpit jako katalog może byc w różnych
> miejscach w zależności od wersji Windowsów i tego czy jest tam jeden
> uzytkowik czy kilku (w Win98). Jak to można najsensowniej zrobić ?
> Myślałem nawet o jakims programiku do tworzenia wersji instalacyjnych
> [...]

Jak "znaleźć" Pulpit konkretnego użytkownika napisał już Sławek. A do
utworzenia skrótu możesz użyć np. darmowego NirCmd ->
http://www.nirsoft.net/utils/nircmd.html Pod. w/w adresem są przykłady
jego użycia.

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*