Re: zaraz mnie ch.... szczeli - problem z udostępnianiem plików i dysków w sieci lokalnej

Autor: B.G <b0ggac.usunto._at_wp.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 22:35:37 MET

Użytkownik "kilof" <kilof@tenbit.pl> napisał w wiadomości
news:dppalo$k17$1@sunflower.man.poznan.pl...
> czesc
> pomóżcie bo mnie ch.... szczeli.
> mała sieć, switch, jedna grupa robocza, poszczególne komputery
> udostępniają
> foldery, tudzież dyski. ale próbując wejść z komputera B do C

a czy na 'B' loguje sie user ktory ma uprawnienia do 'C'?
inaczej mowiac czy na 'C' istnieje para login/password ktorym przedstawia
sie 'B'?
moze pytania sa trywialne ale dzis np. bylem u czlowieka ktory nie mogl za
"chuja" zmapowac zasobow komputera 'A' na komputerze 'B' bo poprostu pomylil
sobie nazwe komputera 'B' z jego opisem.
/nie biore pod uwage "metody" konta goscia - ktorego serdecznie nienawidze i
odradzam/

--
B.G          GG#51489