zaraz mnie ch.... szczeli - problem z udostępnianiem plików i dysków w sieci lokalnej

Autor: kilof <kilof_at_tenbit.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 22:09:06 MET

czesc
pomóżcie bo mnie ch.... szczeli.
mała sieć, switch, jedna grupa robocza, poszczególne komputery udostępniają
foldery, tudzież dyski. ale próbując wejść z komputera B do C na
udostępnione foldery nie można bo pojawia się komunikat - "błąd logowania:
użytkownikowi nie przyznano żądanego typu logowania na tym komputerze". do
innych komputerów mozna sie z tego komputera (B) dostać ale do tego jednego
(C) k.......... NIE. Inne komputery mogą wejść do komputera C ale ten jeden
nie może.
Nadmienię, że udostępnianie folderów na C, który odmawia dostępu komputerowi
B dotyczy wszystkich praw(odczyt, zapis, modyfikacja). Komputer jakby
zablokował prawo dostępu dla tego konkretnego komputera B. Wchodząc na ten
komputer ie pojawia się okienko do zalogowania jako użytkownik z hasłem ale
od razu wywala błąd opisany na wstępie. Dlaczego?
Zaraz mnie krew zaleje. Aha, nie ma żadnych firewalli i innych blokad.
pozdrawiam i będę naprawdę wdzięczny za podpowiedź
vox