Re: Bez "kopiuj-wklej" w Corelu Draw 11

Autor: jezada <jezada_at_o2.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 22:37:28 MET

> 1. Czy przed reinstalacją odinstalowałeś pakiet, czy nadpisywałeś?
> 2. Czy reinstalowałeś wszystkie poprawki do Corela?

Pakiet był całkowicie odinstalowany. usunięte wszystkie (jak krzyknął
w pewnym momencie system) jego komponenty. Nowa instalacja
(i reinstalacja na pierwotnej) przebiegła bezproblemowo, ale zauważyłem
 sporo zmian w ustawieniach "domyślnych" (z którymi już sobie poradziłem,
 z wyjątkiem tego bólu...)
Ciekawe, prawda? Jakieś wredne zabezpieczenia systemu? Ale dlaczego
tylko w Draw? Wszystko działa w innych edytorach.

Dzięki za zainteresowanie!

jezada