Re: jak uniemożliwić wyłącznie programu?

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 23:01:13 MET DST

Sep napisał(a):
> Jeżeli dobrze rozumiem to proponujesz zabezpieczenie konta administratora
> hasłem, używanie go tylko w uzasadnionych przypadkach i stworzenie oddzielnych
> kont (w xp to się chyba nazywa kontami "gościa") dla wszystkich korzystających z
> komputera osób (co jest naturalne dla systemów Linux).
> Załóżmy, że tak zrobię. Co jednak jeżeli jakiś inny program mi się zawiesi, a ja
> nie będę mógł go wyłączyć, bo nie będę miał odpowiednich uprawnień??
> Bardzo spodobał mi się natomiast pomysł, aby korzystać z programów pracujących
> [...]

Drobne sprostowanie: programy, które miałem na myśli(AVG Free i Outpost
Firewall) pracują jak inne tego typu programy - w zasobniku systemowym
pojawiają się stosowne ikony. Lecz na liście usług systemowych mają one
swoje wpisy więc uznałem, że nawet po zamknięciu tego, co dostępne w
trayu będą dalej pracować. Podobnie Panda Antivirus
Platinium(firewall+antywirus) - ona nawet po wylogowaniu pokazywała w
prawym dolnym rogu swoją ikonkę informującą, że komputer jest dalej
chroniony.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066