Re: WinXp kontrolerem domeny. Czy mozna ?

Autor: MrKramer <mrkramer_at_poczta.fm>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 22:57:40 MET DST

Tomasz Onyszko wrote:

> Prawde mowiac jezeli zadajesz takie pytanie to nie wiem czy wiesz z
> czego skorzystac (nie bierz tego zbyt personalnie)
> Nie da sie .. chyba ze tak jak Pawel zasugerowal posadzic cos do
> swirutalizacji i w ramach maszyny wirualnej win server i tam DC

Kolega Radoslaw (post nizej) mnie wyprzedzil.
Juz spiesze z odpowiedzia, zebym nie wyszedl na kompletnego laika, a i
to bardzo od prawdy nie odbiega. W prawdzie costam wiem ale czlowiek
zawsze sie czegos uczy.
Wiem o tym ze Win XP jest systemem typu "workstation" a te jako takie,
nie maja zaimplementowanych funkcjonalnosci, na ktore maga sobie
pozwolic systemy typu serwer. Zadalem jednak takie pytanie, bo np w XP
mozna np zainstalowac sewer IIS. Nie bedzie on dorownywal mozliwosciami
do systemow dedykowanych do takich rzeczy, ale do zastosowan domowych
jak znalazl. Wydawalo mi sie wiec ze i uruchomienie kontrolera domeny
tez jest jakos mozliwe, choc takiej opcji nie znalazlem.
Dziekuje zatem za cierpliwe poinformowanie o niemozliwosci takiej
operacji na wspomnianym systemie.
Pozdrawiam