Re: jak uniemożliwić wyłącznie programu?

Autor: Kein <kein_at_mail.com>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 23:09:18 MET DST

Paweł Goleń zechciał własnoręcznie wystukać:

> Yyyy, nie bardzo rozumiem. Wydaje mi się, że bardzo dobrze, iż
> praktycznie każdy obiekt systemowy może posiadać listę ACL i uprawnienia
> co ktoś może na nim zrobić. A że programiści z tego nie specjalnie
> korzystają... najwyższa pora by się nauczyli.

Myślę, że się nie rozumiemy.
Chciałem jedynie zaznaczyć, że program uruchomiony przez administratora czy
innego użytkownika nie powinien być zabity przez użytkownika, który nie ma
odpowiednich uprawnień. O to winien zadbać OS, a nie progrmista tej czy
innej aplikacji. Na tym chyba, między innymi, polega wieloużytkownikowość
OS.

--
Kein
Czyli nikt ważny.