Re: jak uniemożliwić wyłącznie programu?

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Mon 12 Sep 2005 - 22:40:13 MET DST

*** Sep <sepu@usuntogazeta.pl>:

> Witam! Nie mogę wytłumaczyć pozostałym użytkownikom mojego kompa, jak
> ważny jest firewall (używam Zone Alarm, ponieważ zdobył wiele nagród)

Używaj systemowego ponieważ nie da się go wyłączyć z ograniczonego
konta. A jeżeli mowa o kontach administracyjnych - no cóż
administracyjne konto właśnie na tym polega, w większości sytuacji da
się z pod niego zrobić wszystko (większość bo czasami to nie jest
specjalnie chciane - ale to już inna klasa systemów).

> i antywirus (korzystam z avast'a bo jest szybki i darmowy). Pomimo
> rzeczowych argumentów często wyłączają ww. programy. W związku z tym
> mam pytanie - czy jest sposób na uniemożliwienie ich
> zamknięcia/zatrzymania pod windows xp sp2? (tak, aby nie można było
> ich wyłączyć, ani przez zasobnik systemowy ani CTRL+ALT+DELETE).

Tak. Niech *nie* *będą* w grupie administratorzy.

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )