Re: Konsola i tabulator rozwijający nazwy plików (tak jak w Linuksie)

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 14:32:12 MET DST

*** Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl>:

> Tu już trzeba by zaprząc wyszukiwanie plików - tego CMD wbudowanego
> nie ma, ale przy pewnej dozie pracy w skryptowaniu ...

Obawiam się, że nic Ci to nie pomoże. Zachowania [tab] w cmd.exe nie
zmienisz i tyle. Możesz zmienić samo cmd.exe na bash np. :>

> Upierasz się - pytanie było proste - (masz je wyżej) - czy system nie
> rozwija nazw po wpisaniu kawałka nazwy i naciśnięciu TAB? Rozwija.

Nie - widzisz, zarzucasz mi że odpowiadam nie na pytanie autora tylko na
jakieś inne - właśnie to robisz. Powyżej słowo w słowo przytoczyłem
pytanie autora, ty właśnie sam sobie zadałeś pytanie (inne) i sam sobie
na nie odpowiedziałeś. W Twoim pytaniu (które sam sobie zadałeś)
pominąłeś oczywiście fragment o funkcjonalności i bash.

Oczwiście, że cośtam rozwija, ale nie jest to funkcjonalnie
odpowiednikiem bash.

> Zatem odpowiedź jest twierdząca.

Ale pytanie zmieniłeś.

> Ale robi - więc nie mów że nie można zrobić czegoś co można robić.

Nie można mieć z cmd.exe takiego tab-completion jak z bash.

> Nie znam Piotra osobiście ale w innych wątkach udziela się i na tej i
> innych listach i nie prezentuje poglądów i zachowań typowych dla
> oszołomów z p.c.o.a.

A kto jest oszołomem? Ja tylko nie zgodziłem się z pewną generalizacją.

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )