Re: Konsola i tabulator rozwijający nazwy plików (tak jak w Linuksie)

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 14:41:45 MET DST

On Thu, 21 Apr 2005 14:32:12 +0200, Konrad Kosmowski wrote:

> Obawiam się, że nic Ci to nie pomoże. Zachowania [tab] w cmd.exe nie
> zmienisz i tyle. Możesz zmienić samo cmd.exe na bash np. :>

> Nie - widzisz, zarzucasz mi że odpowiadam nie na pytanie autora tylko na
> jakieś inne - właśnie to robisz. Powyżej słowo w słowo przytoczyłem
> pytanie autora, ty właśnie sam sobie zadałeś pytanie (inne) i sam sobie
> na nie odpowiedziałeś. W Twoim pytaniu (które sam sobie zadałeś)
> pominąłeś oczywiście fragment o funkcjonalności i bash.
>
> Oczwiście, że cośtam rozwija, ale nie jest to funkcjonalnie
> odpowiednikiem bash.

Przytoczyłem dokładny cytat z pytania autora wątku - sprawdź sam.
Przeczytaj dokładnie i zrozumiesz może w końcu to pytanie.
Autor nie pyta czy rozwijanie nazw plików jest *identyczne* jak w bashu (z
dokładnością do funkcjonalności) ale czy ten konkretny przypadek (wpisuję
kilka liter, naciskam TAB i mam wynik) da się jakoś "wykonać" w CMD.
I upieram się że się da.
Nikt nie pytał przy "starcie" wątku o pełną funkcjonalność basha, ale o
jedną z funkcjonalości, ten konkretny przypadek gdzie po naciśnięciu TAB
rozwija się nazwa pliku.

> Ale pytanie zmieniłeś.

Nie zmieniłem pytania - zacytowałem autora wątku.

> Nie można mieć z cmd.exe takiego tab-completion jak z bash.

Dokładnie takiego samego nie można - to już ustaliliśmy, ale w przypadku
będącym w obszarze zainteresowań autora wątku jest to dokładnie to samo.

> A kto jest oszołomem? Ja tylko nie zgodziłem się z pewną generalizacją.

Niestety p.c.o.a. ma określoną "markę" w świecie IT.pl i duża liczba osób
tam siedzących i aktywnie piszących to oszołomy ...

--
Pozdrawiam
Piotrek