Re: Konsola i tabulator rozwijający nazwy plików (tak jak w Linuksie)

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 14:25:49 MET DST

*** Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl>:

> Ot tak sam z siebie rozróżnia? Czy trzeba go tego nauczyć?

Część rozróżnia samemu (np. wbudowane polecenie exec rozróżnia binarki i
katalogi i nie proponuje nic innego) część (praktycznie co sobie
wymyslisz) można nauczyć... W przeciwieństwie do cmd.exe gdzie
dopełnianie sprowadza się do dwóch prostych rzeczy i nie da się go
rozszerzyć...

> TO przytocz pytanie i daj swoją interpretację :)

Dałem w innym wątku (było zacytowane pytanie i moja odpowiedź).

Moja interpretacja: Czy w Windows z cmd.exe można mieć taką
funkcjonalność klawisza [tab] jak z bash pod Linuksem?

Moja odpowiedź: Nie.

> Vide podmianka z MKS Toolkita.

MKS Toolkit podmienia cmd.exe?

http://www.mkssoftware.com/products/tk/ds_tkdev.pdf

Na 3 stronie jest lista poleceń jakie dostarcza ten zestaw, nie ma na
niej polecenia cmd.exe... Większość poleceń to albo wbudowane dla
różnych powłok, albo samodzielne programy.

> Jaką stawkę za godzinę pracy proponujesz? Bo pisanie programów jest
> dość drogie.

To program masz zamiar pisać? O super. Hehe może napisz całe cmd.exe od
nowa. To może napisz chociaż jak chciałbyś to napisać wykorzystując
wbudowane w cmd.exe możliwości?

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )