Re: Konsola i tabulator rozwijający nazwy plików (tak jak w Linuksie)

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 14:15:42 MET DST

On Thu, 21 Apr 2005 14:05:02 +0200, Konrad Kosmowski wrote:

> Jak nie ma? Przynajmniej rozróżnia pliki wykonywalne od innych. To ma
> wbudowane. Poza tym reszta to są po prostu cudze (bo możesz mieć swoje)
> pliki konfiguracyjne, wykorzystujące wewnętrzne funkcje i polecenia
> powłoki.

Ot tak sam z siebie rozróżnia? Czy trzeba go tego nauczyć?

> To może nie zrozumiałeś pytania?

TO przytocz pytanie i daj swoją interpretację :)

> Całkowicie go podmienia.

Vide podmianka z MKS Toolkita.

> Dla cmd.exe? Używając jedynie wewnętrznych poleceń i funkcji cmd.exe?
>
> Proszę - do dzieła:
>
> Napisz tak, żebym jak nacisnę [tab] po "foo" to mi dopełniło "bar", w
> bash to jedna linijka.

Jaką stawkę za godzinę pracy proponujesz? Bo pisanie programów jest dość
drogie.

> Na takiej, że owszem cmd.exe dopełnia ale jest to ubogie. Owszem rower
> jeździ ale nie umywa się do samochodu.

Jest to porównywalne do tego co daje bash.

A rower dlaczego jest lepszy? Bo jest tańszy, lżejszy, można go samemu
naprawić i wiele wiele innych ... Wszystko jest względne.

--
Pozdrawiam
Piotrek