Re: Konsola i tabulator rozwijający nazwy plików (tak jak w Linuksie)

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 14:05:02 MET DST

*** Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl>:

> Tylko skrypty? tylko pliki konfiguracyjne? Tylko czy AŻ? Powtarzam -
> STandardowy bash skompilowany ze źródeł/zainstalowany z pakietu NIE MA
> tej funkcjonalności o której piszesz - trzeba *coś* zainstalować.

Jak nie ma? Przynajmniej rozróżnia pliki wykonywalne od innych. To ma
wbudowane. Poza tym reszta to są po prostu cudze (bo możesz mieć swoje)
pliki konfiguracyjne, wykorzystujące wewnętrzne funkcje i polecenia
powłoki.

> Będę Ci wmawiał że odpowiedź na pytanie autora wątku jest taka jaką
> podałem już kilka razy.

To może nie zrozumiałeś pytania?

> a bash jest nakładką np na sh? czy całkowicie go podmienia?

Całkowicie go podmienia.

> Tak - przy dużej dozie pracy byłbym w stanie napisać coś takiego co
> mogłoby wykonywać funkcje tego co robią Twoje wspaniałe rozszerzenia
> basha.

Dla cmd.exe? Używając jedynie wewnętrznych poleceń i funkcji cmd.exe?

Proszę - do dzieła:

Napisz tak, żebym jak nacisnę [tab] po "foo" to mi dopełniło "bar", w
bash to jedna linijka.

> A na jakiej należy je porównywać?

Na takiej, że owszem cmd.exe dopełnia ale jest to ubogie. Owszem rower
jeździ ale nie umywa się do samochodu.

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )