Re: Konsola i tabulator rozwijający nazwy plików (tak jak w Linuksie)

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 13:50:01 MET DST

On Thu, 21 Apr 2005 13:37:29 +0200, Konrad Kosmowski wrote:

> Ale to są skrypty - pliki konfiuguracyjne, to mniej więcej tak samo
> jakbyś sobie ustawił zmienną dla ścieżki systemowej.

Tylko skrypty? tylko pliki konfiguracyjne? Tylko czy AŻ?
Powtarzam - STandardowy bash skompilowany ze źródeł/zainstalowany z pakietu
NIE MA tej funkcjonalności o której piszesz - trzeba *coś* zainstalować.

> I nadal będziesz mi wmawiał, że cmd.exe i bash mają *tą* *samą*
> funkcjonalność w dziedzinie dopełniania?

Będę Ci wmawiał że odpowiedź na pytanie autora wątku jest taka jaką podałem
już kilka razy.

> To nie jest nakładka na CMD. Co rozumiesz przez nakładki?

a bash jest nakładką np na sh? czy całkowicie go podmienia?

> Mówimy o funkcji dopełniania, sam prosiłeś, żebyśmy na tym się skupili.

Tak - przy dużej dozie pracy byłbym w stanie napisać coś takiego co mogłoby
wykonywać funkcje tego co robią Twoje wspaniałe rozszerzenia basha.

A na jakiej należy je porównywać?

--
Pozdrawiam
Piotrek