Re: Konsola i tabulator rozwijający nazwy plików (tak jak w Linuksie)

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 14:00:52 MET DST

*** Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl>:

> CMD posiada też swój "język" i ten "język" też jest interpretowany.
> Jakie to *wbudowane* polecenia ma bash, których w jakiś sposób nie
> dałoby się oprogramować w CMD? Przykładzik?

popd/pushd

(...)

> Nie odpowiedziałeś na pytanie autora a na pytanie utworzone przez
> siebie.

Odpowiedziałem na pytanie: "(czy) w konsoli Windows (cmd.exe) można mieć
funkcjonalność tabulatora taka jaka jest w Linuksie (konkretnie shell
bash), ze system sam rozwija nazwy plików po wpisaniu kilku
początkowych liter".

Moja odpowiedź: Można mieć namiastkę ale nie jest to odpowiednik tego co
jest w bash.

> Twoja argumentacja jest argumentacją bywalców p.c.o.a.

Czy ja wiem, część bywalców pcoa mogłaby sie obrazić...

> - nie jest poparta solidnymi argumentami a opiera się na
> zmodyfikowanych zdaniach wyrwanych z kontekstu.

Jasne.

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )