Re: Konsola i tabulator rozwijający nazwy plików (tak jak w Linuksie)

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 13:25:35 MET DST

On Thu, 21 Apr 2005 13:22:13 +0200, Konrad Kosmowski wrote:

> Nie no to nie są dwie różne rzeczy. To są funkcje pod bash. Równie
> dobrze możesz je samemu napisać.

Jak to nie są ? sam bash mi nie daje tego o czym pisałeś. *Coś*
doinstalować trzeba.

> W każdym razie nadal. Bash ma programowalne dopełnianie poleceń cmd.exe
> nie ma.

Zgadzam się.

> Jakie nakładki?

MKS Toolkit for Developers chociażby - praktycznie wymienia całe
środowisko.

> Nie nie można bo bash jest programowalny, a cmd.exe nie.

Nie jest? hmmm dziwne. Mam dziesiątki skryptów które zaprogramowałem w
"języku" cmd :)

> Więc tak - można włączyć tab-completion dla cmd.exe, ale nie jest ona
> porównywalna z bash.

Nie jest w 100% porównywalna - tak samo można porównywać to że bash zamiast
spacji wstawia "\ " (backslash+space) a cmd + TAB wstawia nazwę ze spacjami
w cudzysłowach.

--
Pozdrawiam
Piotrek