Re: Konsola i tabulator rozwijający nazwy plików (tak jak w Linuksie)

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 13:37:29 MET DST

*** Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl>:

> Jak to nie są ? sam bash mi nie daje tego o czym pisałeś. *Coś*
> doinstalować trzeba.

Ale to są skrypty - pliki konfiuguracyjne, to mniej więcej tak samo
jakbyś sobie ustawił zmienną dla ścieżki systemowej.

> Zgadzam się.

I nadal będziesz mi wmawiał, że cmd.exe i bash mają *tą* *samą*
funkcjonalność w dziedzinie dopełniania?

> MKS Toolkit for Developers chociażby - praktycznie wymienia całe
> środowisko.

To nie jest nakładka na CMD. Co rozumiesz przez nakładki?

> Nie jest? hmmm dziwne. Mam dziesiątki skryptów które zaprogramowałem w
> "języku" cmd :)

Mówimy o funkcji dopełniania, sam prosiłeś, żebyśmy na tym się skupili.

> Nie jest w 100% porównywalna - tak samo można porównywać to że bash
> zamiast spacji wstawia "\ " (backslash+space) a cmd + TAB wstawia
> nazwę ze spacjami w cudzysłowach.

Nie, nie na tej zasadzie. Jest nieporównywalna na zasadzie prównanie
roweru do samochodu. W/g Ciebie rower ma tą samą funkcjonalność co
samochód bo jeździ.

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )