Re: Konsola i tabulator rozwijający nazwy plików (tak jak w Linuksie)

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 13:22:13 MET DST

*** Piotr Smerda <piotrs00@go2hell.pl>:

> Zaraz zaraz ... to sam bash miał mi to umożliwiać a nie deb
> bash-completion. To jest 2 różne rzeczy.

Nie no to nie są dwie różne rzeczy. To są funkcje pod bash. Równie
dobrze możesz je samemu napisać.

W każdym razie nadal. Bash ma programowalne dopełnianie poleceń cmd.exe
nie ma.

> Nakładki na CMD też możesz zaprogramować i też będziesz miał
> *programowalne* rozszerzenie.

Jakie nakładki?

> Autor pytał dokładnie czy "można mieć funkcjonalność tabulatora taka
> jaka jest w Linuksie (konkretnie shell bash), tzn, ze system sam
> rozwija nazwy plików po wpisaniu kilku początkowych liter." Odpowiedź
> jest twierdząca - TAK, MOŻNA.

Nie nie można bo bash jest programowalny, a cmd.exe nie.

> Nie pytał czy "można tak przerobić CMD grzebiąc w rejestrze by robił
> to co robi bash?". Zadał proste pytanie dotyczące konkretnej
> funkcjonalności, dostał prostą odpowiedź dotyczącą tej
> funkcjonalności. Da się bo m.in. u mnie to działa.

Więc tak - można włączyć tab-completion dla cmd.exe, ale nie jest ona
porównywalna z bash.

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )