Re: Wirusy no problem!!!

Autor: Kris W. <nolde_at_op.pl>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 09:21:00 MET DST

Chyba jesteś bardzo czujny i zapobiegliwy (względem wirusów oczywiście)ale
nie każdy taki jest i nie każdy zna się tak dobrze na systemach operacyjnych
(a moje rozwiązanie jest uniwersalne i niezbyt skomplikowane) jedyną sztuką
jest : instalacja dwuch systemów .....a potem już śpisz spokojnie!
..........Ciekawy jestem jak naprawił byś system uszkodzony naprawdę
zlośliwymi wirusami które WPORE nie wykryłeś (nie mówie o tobie "SZpecu")
ale np znajoma ,kolega który nie korzysta z programu antywirusowego a zdarza
się to nagminnie!! ........... jaki wirus ... jest ich sporo np.
czernobyl CIH 95 itd itp ................nie powiesz mi chyba że system i
znajdujące na nim dane uszkodzone przez jakiś wirus ...są zawsze do
odzyskania ??? to poco ścigano by twórców owych wirusow
.........przecież naprawa byłaby taka prosta :-)

narazie jesteś czujny ....ale to kwestia czasu - być może właśnie w tej
chwili jakiś maniak pisze wiruska który zmieni twój pogląd ..

Kris N