Re: Wirusy no problem!!!

Autor: pixel <greenpixel_at_gmail.com>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 03:19:46 MET DST

On Fri, 1 Apr 2005 22:30:38 +0200, Kris W. wrote:

> Nie wiem czy kogoÅ› to zainteresuje ale ja radze sobie z np .wirusami ,
> naglym padem Pc-eta (np złe sterowniki)-reinstalką systemu itd . itp.
> poprzez...............................instalacje dwóch systemów np.Win 98 i
> Win XP na kompie ...zaraz po ich instalacji będąc zalogowany do jednego np
> 98- robie kopie wszystkich plików i folderów XP-eka do jakiegoś folderu
> (kopiuj wklej)...... i na odwrut. Jak system padnie np XP wchodze do 98 i
> zamieniam wcześniej skopiowane pliki do wyboru np folder system32 (lub
> poprostu wszystko :-) to super szybka reinstalka czysty MATRIX
> [...]

Lol, tyle zachodu aby jeden głupi program wyłączyć i usunąć =)

Jak na razie nie spotkałem u innych jeszcze żadnego wirusa który by mnie
zmusił do reinstalacji, właściwie to zastanawiam się dlaczego one są takie
popularne. Mnie coś nie za bardzo chcą zarazić...

--
â–Œpixelâ„¢
▌Informacja jak skonfigurować czytniki, aby pokazywały