Re: Wirusy no problem!!!

Autor: Jacent <jacent_at_wytnij.interia.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 14:07:22 MET DST

Pewnego pięknego dnia Kris W. <nolde@op.pl> pisze co następuje:
> Chyba jesteś bardzo czujny i zapobiegliwy (względem wirusów
> oczywiście)ale nie każdy taki jest i nie każdy zna się tak dobrze na
> systemach operacyjnych (a moje rozwiązanie jest uniwersalne i niezbyt
> skomplikowane) jedyną sztuką jest : instalacja dwuch systemów .....a
> potem już śpisz spokojnie! ..........Ciekawy jestem jak naprawił byś
> system uszkodzony naprawdę zlośliwymi wirusami które WPORE nie
> wykryłeś (nie mówie o tobie "SZpecu") ale np znajoma ,kolega który nie
> korzysta z programu antywirusowego a zdarza się to nagminnie!!
> [...]
1 Odpisuj pod postami
2 Wielokropek ma trzy kropki
3 Po kropce pisz z wielkiej litery - nie można doszukać sie sensu zdania.

Szybko, prosto i niezawodnie - robisz obraz dysku obojętnie, jakim
programem. Michał Kawecki doradziłby Ci BootItNG i zresztą słusznie.
Tworzenie obrazu trwa od pięciu do dziesięciu minut, przywrócenie tyle samo.
I co tu się jeszcze zastanawiać...?

--
Pozdrawiam
Jacent