Re: Wirusy no problem!!!

Autor: Kris W. <nolde_at_op.pl>
Data: Sat 02 Apr 2005 - 09:50:49 MET DST

Problem tkwi w tym że czasami żeby system prawidłowo zadziałał potrzebujemy
tylko przekopiowania np pewnych plików z folderów systemowych co trwa
kilkanaście sekund ....a ty radzisz mi żebym skorzystać z obrazu systemu czy
inaczej obrazu partycji ...........ile to potrwa 15 minut .20 ..30????
(zależnie od wielkości danych zgromadzonych w systemie) nie mowiąc otym że
przenosisz się w czasie tracisz obecne ustawienia i zmusza to do ponownej
instalacji pewnych programów . Moja zasada z dwoma systemami dziala na
podobnej zasadzie jak opisany w EKSPERCIE (komputer świat) sposób naprawy
(reinstalki )jednego zainstalowanego na PC-cie i uszkodzonego systemu np.
Win XP który naprawiasz kopiując odpowiednie pliki spod DOS-a
......(wiadomo że nie skopiujesz ani nie podmienisz plików systemowych
będących w urzyciu! tzn -jeden system,pozostaje DOS).....................a
w moim przypadku robisz to komfortowo bo graficznie a DOS to już
prehistoria dla wielu z nas..................no ale każdy ma swój sposób :-)

pozdrowiam wszystkich....... Kris N