Re: zamiennik scandiska - nie Symantec-owy

Autor: BARMAN <marcysking.towytnij_at_wp.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 01:59:04 MET DST

news:id44kc.c8d.ln@kwinto.prv...
> [...]
> pomimo iż obydwa te polecenia tworzą środowisko służące uruchamianiu
> programów z wiersza poleceń, to robią to w zupełnie odmienny sposób.
> Scandisk (który występuje tylko w systemach z linii 9x) i chkdsk (jedyne
> dostępne narzędzie w systemach nt-kowych) to dwa różne programy, których
> sposób działania: użyte algorytmy, modularna budowa w przypadku chkdsk -
> czyni je odmiennym we wszystkim.
>
> Reasumując - nie należy mieszać pojęć pochodzących z różnych systemów,
> bo np. ktoś kiedyś zacznie szukać scandisk.ini w katalogu z XP, a ktoś

hmmmm... a to dziwne bo ja twierdze ze plik chkdsk wystepuje i WinNT/2000/XP
jak i rowniez w
win 95/98/Me, jak tez i w starym poczciwym DOS'ie

i w kazym z tych systemów spełna dokladnie to samo zadanie

ps1... command.com był interpreterem polecen zanim Bill G. wpadł na pomysł
Windows'a;
 wtedy był tylko DOS. Scandisk również nie występuje tylko w systemach linii
win9x
w czasach gdy nie bylo win9x to Scandisk miał juz ugruntowaną pozycje
narzedzia do usuwania
"kłopotów" z dysków

ps2... jak dla mnie chkdsk w kazdym z tych systemow był zawsze pewniejszy
niz scandisk