Re: zamiennik scandiska - nie Symantec-owy

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <black.fox_at_blackfox.org>
Data: Sat 09 Oct 2004 - 17:37:01 MET DST

BARMAN wrote:

> [...]

A sprawdzałeś jak działa w systemach 9x? - podpowiem, że komunikat AFAIK
_zawsze_ brzmi: "...Program CHKDSK NIE sprawdził, czy na tym dysku nie
występują błędy. Musisz użyć programu SCANDISK, aby wykryć i naprawić
błędy na tym dysku..." (*)

Co racja, to racja.

> hmmmm... a to dziwne bo ja twierdze ze plik chkdsk wystepuje i WinNT/2000/XP
> jak i rowniez w win 95/98/Me, jak tez i w starym poczciwym DOS'ie

Występować występuje - ale co z tego, że on tak tylko jest dla
"zgodności". W 9x działa scandisk.exe.

> i w kazym z tych systemów spełna dokladnie to samo zadanie

Patrz cytat oznaczony (*) - dalej obstajesz przy swoim zdaniu? ;->
W NT chkdsk działa samodzielnie - w 9x to tylko "zabawka".

> ps2... jak dla mnie chkdsk w kazdym z tych systemow był zawsze pewniejszy
> niz scandisk

Zrozum w końcu, że to _dwa_ zupełnie _różne_ programy - a w Windows XP
nie ma żadnego scandisk'a - jest chkdsk.exe. Poza tym skoro chkdsk jest
pewniejszy w 9x to życzę Ci wielu sukcesów patrząc na (*). :->>

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk