Re: Wywłaszczenie....

Autor: Anna Streżyńska Prezes UKE <strezynska_at_supermedia.pl>
Data: Wed 20 Apr 2011 - 23:55:50 MET DST

On 19 Kwi, 09:19, Verox <antispam_ve...@bijspamera.veroxsystems.com>
wrote:

> Wojtek,
>
> Mimo że inwentaryzacja, a właściwie samo podejście UKE do niej mnie
> rozpaliło do białości; wystarczyło w styczniu opublikować wymagany
> zakres danych i można było luźno zrobić taki spis w 3 miesiące -
> ale nie - z typowo urzędniczą fantazją - wszyscy mają rucić wszystko
> i zająć się robotą dla UKE - bo parafrazując - UKE jest najważniejsze ;-)
> To my - przedsiębiorcy (i to bez względu na to czy duzi czy mali) - karmimy
> tą machinę urzędniczą, oni za NASZE pieniądze siedzą w swoich gabinetach,
> [...]

Słowo daję, Wam to się naprawdę wydaje że my to dla przyjemnosci
robimy. Tez mamy rodziny i tez chcemy isc o 20 do domu. Takie są
wymogi KE, ktoś je musiał zrealizować, padło na nas, robimy najlepiej
jak mozemy (bazę robi Instytut Łączności, są niestety techniczne
wpadki), macie czaty, maile, telefony, spotkania - kto inny to by Was
olał, a moi ludzie obsługują telefony i maile od 7tys operatorów i 3
tys jednostek samorządowych - a jest ich 5 osób. I to nie jest ich
głowna robota w UKE. Wlasnie dlatego ze Was szanujemy to siedzimy
kamieniem przy Waszych zapytaniach, czasem takich, że się po prostu
człowiek dziwi jak taki autor prowadzi działalność gospodarczą, w
oparciu o zeszyt 16 kartkowy chyba.
Przebrnijmy przez to i w przyszlym roku juz bedziecie mieli tylko
przyrost bo baza jest czynna caly rok, mozecie wpisywać nawet
codziennie albo co miesiac to co przyrosło.
Pozdrawiam