Re: Wywłaszczenie....

Autor: wm <g_at_wm.pn>
Data: Tue 12 Apr 2011 - 11:32:12 MET DST

Type zmarnowanych roboczogodzin by można było wpisać adres i dowiedzieć
się, że w twojej okolicy jest szansa na internet od następujących
prowiderów. Bez żadnej pewności, że do mojego, konkretnego domu
którykolwiek może dostarczyć cokolwiek.

Ale rzeczywiście może nadchodzi czas, że rząd będzie zbierał informacje
i tworzył strony gdzie będę mógł się dowiedzieć czy są w okolicy myjnie
samochodowe, magle parowe i panienki.
W przypadku magli parowych postuluję by by zbierać informacje o
prędkości obracania się wału magla. W myjniach informację o wielkości
gąbek i szmat używanych do mycia. W przypadku panienek nie mam zdania...