Re: Wywłaszczenie....

Autor: Anna Streżyńska Prezes UKE <strezynska_at_supermedia.pl>
Data: Wed 20 Apr 2011 - 23:59:55 MET DST

On 19 Kwi, 10:58, "brum" <brumb...@onet.eu> wrote:

> o to, to !
> z jednej strony wystepuje naturalny opor przed dodatkowymi czynnosciami,
> padaja rozne argumenty (o zasadnosci, o tajemnicy itp.)
> to podejscie mozna sobie darowac, ale z drugiej strony mamy bledne podejscie
> uke, gdyz:
> - mozna bylo dwa lata temu opublikowac informacje, ze dane nalezy gromadzic,
> bo beda zbierane
> - mozna bylo skonsultowac szczegolowe kwestie, bynajmniej nie po to, aby
> zmniejszac zakres danych, ale po to, zeby opracowac bezbledne narzedzia i
> ulatwic prace sobie i operatorom
> [...]

A Panu wszystko w tej Pana sieci zawsze działa?
Gdybym wiedziała 2 lata temu ze bedziemy to robic to bym powiedziała,
a o tym że bedzie to trzeba robic to mogliscie sobie z megaustawy 17
lipca 2010 roku wyczytac, jak juz została opublikowana. I wczesniej
też tyle ze jeszcze nie obowiązywała. Też wolalabym żeby Pan miał
button z exportem bo bez tego to muszę po Was te dane czyscic.
Tak się stało i nie ma co jęczeć, my siedzimy po nocach, wy siedzicie,
zakonczmy to i potem mozemy juz tylko na bieżaco wpisywać przyrosty.