Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: Anna Streżyńska Prezes UKE <strezynska_at_supermedia.pl>
Data: Wed 20 Apr 2011 - 23:46:39 MET DST

On 19 Kwi, 08:15, crazy bejbi <tego.adr...@nie.ma.wcale> wrote:

> super ! byle na podstawie tego co Pani proponuje nie trzeba by o
> wype nia kolejnego chorego sprawozdania, nad kt rym si siedzi 2
> tygodnie i ko ca nie wida ....
>
> A tam zupe nie z innej beczki - czy ostatnio na forach pojawiaj si
> g osy zrozpaczonych user w, kt rzy hurtowo nie maj przepustowo ci
> zgodnej z wykupion ? Bo ja to mam wra enie, e ostatnio, albo
> operatorzy jednak podnie li poziom us ug (tak generalnie), albo ju
> dawno sprzedali sieci. Zastanawiam si zatem, czy robienie takich
> dyskusji ma wog le sens - co inne ze 3-4 lata temu ...
>
> Wojtek

> [...]

nie ma obowiązku byc na tej dyskusji, ale sami żescie chcieli parę
wątków wczesniej porozmawiac o tym po opublikowaniu projektu ustawy
Ministerstwa Infrastruktury.... Obiecalam Wam debatę to i ją robię.

a co do sprawozdań to nie zaczynajcie znowu, bo mogę się odwzajemnić;
dzwonią do nas jakieś malapety, które chcą się dowiedzieć jaki mają
login do systemu inwentaryzacyjnego, bo dostali od nas pismo, a na
samej gorze pisma login jest jak wół ... No tylko po co czytać, i to
moze jeszcze ze zrozumieniem, jak mozna zadzwonic do UKE i zadać
głupie pytanie. Wam to sie chyba wydaje że moi ludzie to jacys
zboczency, ktorzy tę inwentaryzację dla zabawy robią. Zapewniam Was ze
woleliby być na świezym wiosennym powietrzu, ale KE takie ma wymogi do
pieniędzy unijnych i ktoś to musi zrobic a ja juz mam dość tego
niemęskiego jęczenia.