Re: Wywłaszczenie....

Autor: brum <brumbrum_at_onet.eu>
Data: Tue 19 Apr 2011 - 10:58:07 MET DST

> Czy to taki problem, żeby zakres danych opublikować na 3 miesiące
> wcześniej?
> Czy zmiany wersji narzędzi w połowie okresu na przygotowanie danych jest
> poważne?

o to, to !
z jednej strony wystepuje naturalny opor przed dodatkowymi czynnosciami,
padaja rozne argumenty (o zasadnosci, o tajemnicy itp.)
to podejscie mozna sobie darowac, ale z drugiej strony mamy bledne podejscie
uke, gdyz:
- mozna bylo dwa lata temu opublikowac informacje, ze dane nalezy gromadzic,
bo beda zbierane
- mozna bylo skonsultowac szczegolowe kwestie, bynajmniej nie po to, aby
zmniejszac zakres danych, ale po to, zeby opracowac bezbledne narzedzia i
ulatwic prace sobie i operatorom
a tak mamy konsultacje na lapu-capu, Wasze narzedzia zawieraja bledy, albo
nie dzialaja i co Pani na to ?

za dwa-trzy miesiace moj system paszportyzacji bedzie taki, ze trzeba bedzie
kliknac jednego buttona "eksport danych do uke" i wybrac date aktualnosci
danych
kosztuje mnie to troche pracy programisty, prawdopodobnie mniej, niz
goraczkowe przygotowywanie danych wedlug zmieniajacych sie kryteriow i
interpretacji

podpisuje sie pod wypowiedzia przedpiscy: to jest niepowazne !
nie samo zbieranie danych, nie ich zakres, ale sposob prowadzenia tej sprawy