Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Tue 19 Apr 2011 - 10:45:59 MET DST

crazy bejbi wrote:

> super ! byle na podstawie tego co Pani proponuje nie trzeba było wypełniać
> kolejnego chorego sprawozdania, nad którym się siedzi 2 tygodnie i końca
> nie widać ....

Ta, jak tak dalej pójdzie, to trzeba będzie stworzyć kolejny etat -
specjalista d/s obsługi UKE.

> A tam zupełnie z innej beczki - czy ostatnio na forach pojawiają się głosy
> zrozpaczonych userów, którzy hurtowo nie mają przepustowości zgodnej z
> wykupioną ? Bo ja to mam wrażenie, że ostatnio, albo operatorzy jednak
> podnieśli poziom usług (tak generalnie), albo już dawno sprzedali sieci.
> Zastanawiam się zatem, czy robienie takich dyskusji ma wogóle sens - co
> inne ze 3-4 lata temu ...

Generalnie z reklam znikają megabity, zamiast tego wchodzą gigabajty
(transferu), które i tak ludziom nic nie mówią. IMO hitem jest ostatnie
wejście Netii - jaki masz drut, taki masz internet. Czyli co? Leci tylko 128
kb/s? Trudno, taki drut. Więcej nie może. Być może zadziałało też słynne
"Proszę się odpręzyć i przyzwyczaić. To już tak zostanie".

--
Ślązak