Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.wcale>
Data: Tue 19 Apr 2011 - 08:15:10 MET DST

W dniu 2011-04-18 22:39, Anna Streżyńska Prezes UKE pisze:
> Zapraszam na debate o jakości uslug, w szczególności uslugi
> internetowej, w związku z planami Ministerstwa Infrastruktury
> wprowadzenia ustawowego wskaźnika jakości
>
> http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&news_cat_id=168&news_id=6655&layout=3&page=text

super ! byle na podstawie tego co Pani proponuje nie trzeba było
wypełniać kolejnego chorego sprawozdania, nad którym się siedzi 2
tygodnie i końca nie widać ....

A tam zupełnie z innej beczki - czy ostatnio na forach pojawiają się
głosy zrozpaczonych userów, którzy hurtowo nie mają przepustowości
zgodnej z wykupioną ? Bo ja to mam wrażenie, że ostatnio, albo
operatorzy jednak podnieśli poziom usług (tak generalnie), albo już
dawno sprzedali sieci. Zastanawiam się zatem, czy robienie takich
dyskusji ma wogóle sens - co inne ze 3-4 lata temu ...

Wojtek

--
polecam stronę: www.nartyrowery.pl
największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym