Re: [OT]Info z UKE

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Fri 11 Mar 2011 - 08:37:47 MET

> Jeśli chcesz przeciągać romowę to jeszcze lepiej poprosić o czas do
> namysłu i o kolejny telefon. I znów pół godziny i znów niezdecydowanie.
> Tylko że trzeba na to mieć czas i pamiętać że telemarketer oprócz
> sprzedaży dostaje kasę za godziny dyżuru. Więc za rozmowę z Tobą kasę
> dostanie - tyle że mniej.

tak play do mnie dzwonił.

Wypełniając umowę można podać, że tematy finansowe to do kogoś, tematy
promocyjne to do kogoś i takie tam. Żeby nie dzwonili po numerach jak
popadnie.

Dzwonił do mnie baran i nakręca mnie na promocje. Jak mnie to wkurza.

Najlepszy był gość z ING. Dzwoni i prosi o numer do pracownika
zajmującego się bankami (a rachunek mamy właśnie w ING). Podaję więc
numer do naszego opiekuna korporacyjnego z ING. Jaki pocisk mieli sami w
banku z tego telemarketera. Ten dowcip mi się najbardziej podobał.

Icek