Re: Info z UKE

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 11 Mar 2011 - 08:30:24 MET

Dnia 2011-03-11, o godz. 07:34:26
Slawek Kotynski <smieciarz@askar.com.pl> napisał(a):

> Żadne osiągnięcie. :P Ja to robię w 5 sekund. :)

Ale ja mówię o upierdliwych. Trafiają się bezczelni z żądaniami typu:
proszę podać telefon do żony bo pan musi. I gadający że telefon mają z
linii telefonicznej podczas gdy numer jest od 12 lat (czyli od chwili
aktywowania) zastrzeżony.

> Ale jeśli ktoś ma ochotę się przyłożyć do tępienia telemarketingu,
> to należy takiego trzymać przynajmniej 30 minut...
> udawać żywe zinteresowanie i wypytywać o detale.
> Na koniec stanowcze "Dziękuję, nie mam czasu. Do widzenia".

Jeśli chcesz przeciągać romowę to jeszcze lepiej poprosić o czas do
namysłu i o kolejny telefon. I znów pół godziny i znów niezdecydowanie.
Tylko że trzeba na to mieć czas i pamiętać że telemarketer oprócz
sprzedaży dostaje kasę za godziny dyżuru. Więc za rozmowę z Tobą kasę
dostanie - tyle że mniej.

Zdrówko