W dniu 2011-03-07 20:22, Slawek Kotynski pisze:
>
> Poprawiamy problem i idziemy do klienta sprawdzać, że jest dobrze? ;)
>
Zdecydowanie nie, jeśli masz usługę OK to 9X% serwisów wygląda tak, że
problem leży po stronie sprzętu lub niewiedzy Klienta - każdy ISP w tym
temacie opowie Ci dziesiątki anegdot, zresztą poczytaj sobie ten wątek.
Ważniejsze co z takim fantem zrobią GSMowcy co po radiu oferują dostęp o
prędkości dziesiątek megabitów?
Co zrobią z takim zgłoszeniem wielkie telekomy dla których wyznacznikiem
granic możliwości technicznych jest marketingowy bełkot w TV a nie
rzeczywistość?
-- Pozdr. Sebastian SzczepańskiReceived on Tue Mar 8 02:05:07 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 08 Mar 2011 - 02:40:03 MET