sqniC wrote:
> W dniu 2011-03-07 20:22, Slawek Kotynski pisze:
>
>> Poprawiamy problem i idziemy do klienta sprawdzać, że jest dobrze? ;)
>
> Zdecydowanie nie, jeśli masz usługę OK to 9X% serwisów wygląda tak, że
> problem leży po stronie sprzętu lub niewiedzy Klienta - każdy ISP w tym
> temacie opowie Ci dziesiątki anegdot, zresztą poczytaj sobie ten wątek.
Ale to nie jest powód, żeby _wszystkich_ klientów traktować jak idiotów.
Zresztą od strony klienta to całkiem wesoło wygląda, tylko żarty
bardziej ponure.
-- mjk Nie pisz na smieciarz@askar.com.pl - to pułapka s/smieciarz/kotynski/Received on Wed Mar 9 18:25:02 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 09 Mar 2011 - 18:40:01 MET