Re: kwiatki

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Tue 08 Mar 2011 - 13:05:42 MET

> Zdecydowanie nie, jeśli masz usługę OK to 9X% serwisów wygląda tak, że
> problem leży po stronie sprzętu lub niewiedzy Klienta - każdy ISP w tym
> temacie opowie Ci dziesiątki anegdot, zresztą poczytaj sobie ten wątek.

prezentuję parę sztuk:

"Witam, mam problemy z internetem, od 4-5 dni nie moge nic wyslac z
zalacznikiem powyzej 0,5mb."

"test wykonano dnia 12.10.2010r. o godz. 16:00
Opis problemu: np: nie można uploadować zdjęcia na witrynie allegro.pl"

" Prosze pana, grzecznie prosimy o przyslanie tutaj jakiegos technika bo
robienie tych testow nie ma sensu." (klient wie lepiej jakie testy
trzeba robić)

"Wykonałem test zgodnie z zaleceniami telefonicznymi. Po odłączeniu
rutera i podłączonym jednym komputerze działa super, chyba szybciej jak
ma działać. Gdy ponownie podlacza rutera to predkosc drastycznie spada i
nie da sie ogladac yutuba. Prosze to szybko naprawić"

"Zainstalowany przeze mnie netlimitter nie dziala na moim systemie.
Prosze to naprawić. Jak testowałem lacze przez 10 dni to mi dzialalo"

"Objawy, poczta o2 Ĺ~Baduje z prÄ~YdkoĹ~[ciÄ~E 2kb/s, jest szansa Ĺźe
mail z zgĹ~Boszeniem siÄ~Y wyĹ~[le. Filmy z youtube dziaĹ~BajÄ~E OK. "

Icek