Re: Info z UKE

Autor: Adam Paluch <adam_at_-ext.com.pl>
Data: Tue 08 Mar 2011 - 08:24:55 MET

W dniu 2011-03-07 12:02, Icek pisze:

> max up, max down, gwarantowany up, gwarantowany down, sredni czas
> dostępu, maksymalna strata pakietów

strapa pakieow powiadasz ... no i lapiesz sie na mine .. w uproszczeniu:
padnie patchcord pomiedzy komputerem klienta a zabawko-routerem/modemem
whatever
Klient wini dostawce -> aby udowodnic niewinnosc musisz oddac patchcord
najlepiej do laba gdzie bedzie zrobiona ekspertyza na twoj koszt ... po
tym mozesz sie sadzic z klientem o koszty ... chyba nie o to chodzi ...

--
bluuu