Re: Info z UKE

Autor: ziolko <ziolek70_at_interia.pl>
Data: Sat 05 Mar 2011 - 15:34:13 MET

W dniu 2011-03-05 09:40, crazy bejbi pisze:
> [...]
[..]

> To generalnie jest zły kierunek myślenia. Z założenia (co do ceny) umowy
> klienckie są umowami "tanimi", ale z przepustowością niegwarantowaną.
> Myślę, że można iść w kierunku np. 50% przepustowości (z wyraźnym
> pokazaniem jak to mierzyć) i jak nie będzie takiej przepustowości (tylko
> może też nie w sposób ciągły, ale w losowych albo wybranych kilku
> pomiarach w miesiącu) - bo "chwilowo" operator może mieć awarię
[..]

pozwolę sobie na dygresję .....

gdy ktos powiedzial o 50 % to bysmy sie burzyli że to za drogo ....
noooooooooo może pod jakimiś warunkami moglibyśmy przyjąć 15-30 %.

Ale ten ktoś rzucił 90% zakamuflowane a tak naprawdę to 98%
rzeczywiste!!!!

A teraz wszyscy jęczą że to dużo i proponują powiedzmy 50%!!

I tu ktoś już wie, że około 50 % łykniemy jak pelikan!!

Hmm teraz trzeba ustalić czy to będzie 50 .. 60 .. 70.. 80 %

Nie ważne ile ... ale więcej niż 50 %!!

Ludzie czym sie martwicie!!! zmnieni sie umowy , podniesie opłaty ...
a rzeczywiści kombinatorzy padną ....
nam normalnym też się dostanie rykoszetem ... ale trochę.

ale nie z takich rzeczy wychodziliśmy z podniesioną przyłbicą!!!
od zapowiedzi do ustawy droga daleka.
Trzeba rozmawiać, protestować i poczekać jak regulator poda zasadę
pomiaru ..... wtedy możemy dyskutować,
a teraz to proponuję dla spokoju filiżankę świeżo mielonej kawy ;-P

a tak [OT]
to może byc ciekawe ..... kawałek z
http://pik.ebiznes.org.pl/techniki,manipulacji.htm

..."Manipulant sobie odpuszcza dając nam prezent - jest to wykorzystanie
reguły kontrastu, bez jakiegokolwiek wstępnego zobowiązania. Wyobraź
sobie spotykasz żebraka prosi Cię o 2 złote, nie chcesz mu dać, zaraz
potem prosi o 20 gr. dajesz mu, tylko, dlatego że dał Ci prezent w
postaci zmniejszonych żądań wobec Ciebie. Ty próbujesz odwzajemnić jego
prezent."...