Re: Info z UKE

Autor: Daniel Kulesza <kulus_at_tlen.pl>
Data: Sat 05 Mar 2011 - 10:20:26 MET

Dla mnie sam pomysł wywarcia presji na nieuczciwych operatorów jest
słuszna. W moim rejonie jest masa nartostrad 6mega działających przez
cały czas jak 2 megówki. Z tym trzeba walczyć.

Czytając jednak artykuły o proponowanych zmianach, mam wrażenie, że
rozpoczęła się kampania wyborcza. Jak ministerstwo może sugerować
ludziom, że mogą nie płacić za Internet? I żeby tego nie robić wystarczą
jakieÅ› subiektywne testy przez nich przeprowadzone.

Klient ma zawsze płacić, tak jak ja zawsze muszę płacić podatki (i
dopiero później mogę dochodzić czy słusznie zapłaciłem czy nie). Jeżeli
coś jest nie tak ma złożyć reklamację i dopiero na jej podstawie można
cokolwiek stwierdzić (czy ma rację czy nie).
Jeżeli jakieś regulacje zostaną wprowadzone, to bardzo szczegółowo
należy wyjaśnić klientom za co odpowiada ich operator.

Jakiś czas temu dzwoni do BOK przychodzi klientka z informacją, że nie
działa jej Internet. Pytam jakie są objawy. odpowiedziała "Włączam
przycisk na komputerze i mam czarny ekran". Tłumaczenie, że ja
odpowiadam za dostarczanie Internetu, a nie za jej sprzęt zajęło z 15minut.