W dniu 05.03.2011 12:35, Andrzej pisze:
> A co ma zrobić klient, który ma ponad 30% strat na łączu? Reklamacja
> przyjęta w środku tygodnia, przypuszczalny czas usunięcia awarii to
> przyszły tydzień ale teoretycznie dostęp do sieci jest więc nie można
> wnioskować o obniżenie abonamentu...
Ja uważam, że te sprawy rozwiązuje umowa - klient operator - są tam
odpowiednie warunki - inna sprawa, że klient rzadko ją czyta, jeśli w ogóle.
Na naszym rynku wszystkie umowy są podobne - zatwierdzane przez regulatora.
W każdej sieci znajdzie się kilku prawników, którzy skutecznie wszystkie
banaluki z umowy wytrzebią.
W większości przypadków dużo klientów decyduje się na zasadzie gdzie
taniej, nawet jeśli obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia.
A później zdziwienie - o faktycznie jednak nie ma takiego poziomu usług.
Pozdr.
Darek
Received on Sat Mar 5 14:10:02 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 05 Mar 2011 - 14:40:00 MET