Re: Info z UKE

Autor: <Sied_at_r>
Data: Sat 05 Mar 2011 - 14:21:37 MET

W dniu 05.03.2011 12:32, wm pisze:
> no to może:
>
> - składamy reklamację,
ok
> - jeśli nie przynosi skutku, powołujemy własnego eksperta i składamy
> następną z żądaniem zwrotu kosztów,
tak - ten ekspert to jakie ma mieć papiery i jak sprzęt certyfikowany ?

Może zgodny z RFC2544. Gdzie ma być sonda ?

Nie ma sprawy już zaczynam składać kasę na sprzęt na takim zajęciu sporo
da się zarobić.

> - jeśli także nie pomoże zwracamy się do sądu który szybko i sprawnie
> decyduje na naszą korzyść, nakazuje zwrot poniesionych kosztów i nakłada
> karę na operatora za świadome sprzedawanie towaru niezgodnego z ofertą.

Biegłych z zakresu telekomunikacji jest bardzo niewielu.
Bo taki ekspert od odpalenia speedtest.pl (który jest hostowany na
jakimś tanim hostingu we Francji to można od razu odpuścić)

> Może warto wreszcie dać ludziom możliwość skutecznej obrony swoich
> interesów a nie zmuszać ich do wystawania przed gabinetem urzędnika, jak
> przed jakim kacykiem w Kongo by łaskawie raczył stanąć w ich obronie?

Jestem za - ale nasze społeczeństwo (mówię to sam o sobie) nie dorosło
do takich przemian. Patrz prawo podatkowe - zawsze znajdzie siÄ™ kruczek.
Klient nawet uczciwy z natury - w chwili kiedy dostanie ustawowy młotek
to będzie nim wbijał gwoździe gdzie popadnie. Wzorem firm
ubezpieczeniowych - operatorzy zaczną tworzyć bazy danych klientów,
nadużywających ustawy, wręcz wyłudzających usługi.

Darek