Re: Info z UKE

Autor: Andrzej <andrzej_at_pingwin.invalid>
Data: Sat 05 Mar 2011 - 21:50:57 MET

Sied@r wrote:

> Ja uważam, że te sprawy rozwiązuje umowa - klient operator - są tam
> odpowiednie warunki - inna sprawa, że klient rzadko ją czyta, jeśli w
> ogóle.
>
> Na naszym rynku wszystkie umowy są podobne - zatwierdzane przez
> regulatora.
>
> W każdej sieci znajdzie się kilku prawników, którzy skutecznie
> wszystkie banaluki z umowy wytrzebią.
>
> W większości przypadków dużo klientów decyduje się na zasadzie gdzie
> taniej, nawet jeśli obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia.
>
> A później zdziwienie - o faktycznie jednak nie ma takiego poziomu
> [...]

Niestety ale przciętna umowa dla użytkownika niehurtowego nie posiada
żadnego SLA. Są tam zawarte jedynie standardowe punkty jakie nakłada
ustawa, duże straty na łączu czy też brak możliwości wysycenia łącza pod
nią nie podpadają. Konkurencja - jak już wcześniej pisałem - niestety
nie załatwia sprawy. Klient powinien mieć możliwość skutecznego
reklamowania takiej usługi.

Pozdrawiam,
Andrzej