Re: Info z UKE

Autor: wm <g_at_wm.pn>
Data: Sat 05 Mar 2011 - 12:32:12 MET

Daniel Kulesza wrote:

> Dla mnie sam pomys艂 wywarcia presji na nieuczciwych operator贸w jest
> s艂uszna. W moim rejonie jest masa nartostrad 6mega dzia艂aj膮cych przez
> ca艂y czas jak 2 meg贸wki. Z tym trzeba walczy膰.

no to mo偶e:

- sk艂adamy reklamacj臋,
- je艣li nie przynosi skutku, powo艂ujemy w艂asnego eksperta i sk艂adamy
nast臋pn膮 z 偶膮daniem zwrotu koszt贸w,
- je艣li tak偶e nie pomo偶e zwracamy si臋 do s膮du kt贸ry szybko i sprawnie
decyduje na nasz膮 korzy艣膰, nakazuje zwrot poniesionych koszt贸w i nak艂ada
kar臋 na operatora za 艣wiadome sprzedawanie towaru niezgodnego z ofert膮.

Po pierwszych kilku wyrokach znikn膮 neostrady 2 w cenie 6.

Nie da si臋? Na rozpraw臋 czeka si臋 miesi膮cami, s臋dziowie s膮 przeci膮偶eni,
ca艂y system prawny niesprawny?
No to mo偶e naprawmy najpierw ten system, kt贸ry jest podstaw膮 istnienia
ca艂ego pa艅stwa a nie tw贸rzmy kolejne prawa kt贸re maj膮 na celu jego
omini臋cie w ca艂o艣ci?

Mo偶e warto wreszcie da膰 ludziom mo偶liwo艣膰 skutecznej obrony swoich
interes贸w a nie zmusza膰 ich do wystawania przed gabinetem urz臋dnika, jak
przed jakim kacykiem w Kongo by 艂askawie raczy艂 stan膮膰 w ich obronie?