Re: Średnia prędkość internetu w Polsce jest ponad 65 Mbps

Autor: entliczek <pentliczek_at_zielony.guziczek.pl>
Data: Sat 05 Mar 2011 - 12:31:14 MET

W dniu 2011-03-05 09:08, crazy bejbi pisze:
> W dniu 2011-03-04 22:01, mk pisze:
> Klienta nie powinno obchodzić, czy sąsiad jest podłączony czy nie. Ani
> ilu obok sąsiadów jest klientem operatora - takie podejście mogło być 5
> lat temu w społecznych podziałach dsl-a. Teraz podpisujesz umowe z
> klientem i poważne podejście polega na powiedzenie klientowi co
> dostanie, za ile, a potem zapewnienie tego. I to ma być tak
> skalkulowane, żeby się opłacało. Nie ma tu miejsca ani na sąsiadów ani
> na edukacjÄ™.

No cóż. "Mogę zaoferować łącze do 1Gb/s w dowolnym miejscu w Polsce." A
później taki kowalski przychodzi i myśli, że będzie miał 1Gb/s gdzieś
daleko w Bieszczadach, ale że w umowie jest do 1Gb/s to naprawdę ma
tylko 10kb/s z porywami do 20kb/s.

O takie sytuacje się rozchodzi a nie o sytuacje, w których rzeczywiście
operator ma przeciążoną sieć szkieletową jak nigdy i abonent nie może
wysycić łącza.

Jeśli oferujesz abonentowi internet z prędkością do 50Mb/s chociaż
wiesz, że nigdy tej prędkości (nawet w Twojej sieci) nie będzie mógł
osiągnąć to jest to bądź co bądź oszustwo.

--
Pozdrawiam,
entliczek